torsdag den 21. januar 2016

21/01/16

Hejsa!
Håber i har haft en god dag, for det har jeg, og det vil jeg fortælle jer lidt om!
Jeg startede jo selvfølgelig min hverdag med at tage i skole.
I skole fremlagde mig og Malene vores matematikprojekt, og det gik super fint.
Malene og jeg nåede også at lave vores danskprojekt færdigt, nu mangler vi kun at øve.
Efter skole gik vi hjem og lavede en KLAM challenge - Smoothie Challenge!
Det var super klamt, og Malene og jeg vil aldrig, ALDRIG gøre det igen!
Efter det gik vi en tur ude i sneen - Det er godt nok koldt!Da vi kom drak vi et glas varm kakao og snappede med nogle venner.
Nu sidder og vi, og er mega cozy, på mit værelse.
Snart skal vi hjem til Malene og spise aftensmad.
Hvad har i lavet af gode ting i dag?
Ses,
- Helena

Ingen kommentarer:

Send en kommentar