tirsdag den 19. januar 2016

BANANPANDEKAGER

Hallooo!!
I dag gik jeg direkte hjem fra skole, og havde på forhånd planlagt at lave noget mad.
Den mad blev til bananpandekager.
De smager efter min smag lidt for meget af banan, men det er nok fordi at jeg aldrig rigtig har kunnet lide banan.
Jeg vil personligt bruge dem til min morgenmad, da de er sunde men stadig gode.
Du skal bruge:
- 100g havregryn
- 100g mel (jeg brugte hvedemel, men hvis du vil have det endnu sundere, kan du jo selvfølgelig bare bruge noget groft mel)
- 1spsk vaniljesukker
- 1spsk  sukker
- 1 æg
- 1 banan
- 3dl mælk
Bland alle ingredienser sammen, og pisk det med en håndmikser. Hæld det derefter på en varm pande med flydende margarine eller smør. Det er valgfrit om du vil lave dem store eller små.
Jeg lavede mine små, og her har i resultatet!
Det er super nemt lige at tage 2-3 pandekager om morgenen (eller flere) og lige hurtigt varme dem i mikroovnen.
Nå, jeg skal ud at lave müsli...;P
Ses,
- Helena

Ingen kommentarer:

Send en kommentar