torsdag den 14. januar 2016

NY PLAYLISTE

Hallo Hallo!
I dag vil jeg dele min Spotify playliste - jeg btw. lige har lavet færdig - med jer.
Nogle sange vil jeg gå mere i dybden med, andre vil bare stå.
1. Here - Alessia Cara. Jeg ville i virkeligheden have dette remix: Alessia Cara - Here (Lucian Remix) på min playliste, men det var dsv. ikke på Spotify. Men så er det jo godt at jeg også er vild med originalen. ;)
2. Love Yourself - Justin Bieber. Den bedste sang fra JB, 10hi!
3. Hello - Adele.
4. I took a pill in Ibiza SeeB Remix - Mike Posner.
5. Light It Up (fest. Nyla &vFuse ODG) Remix - Major Lazer.
6. Gold - Kiiara.
7. Dessert - Dawin.
8. Kamikaze - MØ.
9. Love Myself - Hailee Steinfeld. Personligt syntes jeg at det er en meget sommerlig sang, men det går nok.
10. Ain't Nobody (Loves Me Better) - Felix Jaehn. Den er lidt ældre, men jeg ELSKER at høre sange man engang hørte, man får sådan et tb til dengang. ;)
11. Strip No More - Lukas Graham. Den minder mig om dengang Finn, Wagner og jeg 'lavede en døgner' - F*** det var hyggeligt!
12. Firestone - Kygo.
13. Worth It - Fifth Harmony. 
14. Titanium Cover - Jasmine Thompson.
15. Never Wanna Know - MØ. Ja, MØ har altså lavet flere sange end 'Lean on' og 'Kamikaze.'
16. Pilgrim - MØ.
17. ILYSB - LANY. På yt bruger nogle piger remixet af denne sang: LANY - ILYSB (Ferdinand Weber Remix).
18. These Eyes - Tora.
19. Skinny Love - Birdy.
20. Saltwater 2015 Radio Rework - Nora En Pure. Fandt den lige på Spotify, hørte 10sek. af den og tænkte at den måtte jeg prøve, haha. Kender i det?
21. How Hard I Try - filous.
22. Gold Thomas Jack Radio Edit -Gabriel Rios.
23. Roses - The Chainsmokers.
24. Bang My Head (feat. Sia & Fetty Wrap) - David Guetta.
25. Bad Blood - NAO.
26. We Go Back Jarami Remix - CHINAH. Den her sang kunne jeg virkelig godt bruge til en yt video!
27. Falling Out -Cosmo's Midnight.
Den her playliste blev lidt ud over det sædvanlige. 
Der er nogle hitsange, og nogle sange ingen kender.
Jeg kan godt lide det! 
Har du en yndlingssang? Så skriv den endelig til mig, man kan altid bruge en ny sang til sin playliste! ;)
Her til slut vil jeg lige give et shoutout til @bedstefotosdk på Instagram!
Hun har repostet ca. 4 af mine billeder på sin profil, og hvis i ikke ved det, har jeg lige lavet min ig hvid som @mie_bager's!
Det gjorde bare, at jeg fik endnu mere lyst til at tage billeder til Instagram, tusind tak!
Nå, det var jo lige noget helt andet, uups...
Ses,
- Helena

Ingen kommentarer:

Send en kommentar