søndag den 10. januar 2016

NYT ÅR, NY BLOG

Hej med dig:)
Velkommen til min nye blog, 'LivetSomHelena.'
Min gamle blog (helenasuniverse) har jeg lagt ned, pga. jeg trængte til en ny start!
Så velkommen til!
Jeg vil i dag lave et 'Get To Know Me Tag.' 
Der er 25 spørgsmål så i kan lære mig at kende.
Lad os komme i gang: 
1.) Har du et mellemnavn?
- Jeg har faktisk to, Leth og Vorggard.

2.) Hvad er dit yndlings fag?
- Idræt.

3.) Hvad er din yndligs drik?
- Jeg elsker CocaCola, varm Ribena saft og varm kakao!

4.) Hvad er din yndlings sang i øjeblikket?
- Jeg er vild med Adeles Hello!

5.) Hvad vil du kalde dine børn?
- Jeg har i lang tid været vild med navnet Cajsa, men jeg ved ikke om jeg vil kalde mit barn det..?

6.) Hvad går du til af sport?

- Jeg går til fodbold 3 gange om ugen. 

7.) Hvad er din yndlings bog?
- Harry Potter og Pretty Little Liars bøgerne.

8.) Hvad er din yndlings farve?
-Alle slags blå!

9.) Hvad er dit yndlings dyr?
- Et æsel, de er simpelthen så søde!

10.) Hvad er din yndlings parfume?
- Går ikke med parfume, så har ikke en yndlings.

11.) Hvad er din yndlings ferie?
- Jeg har været i Spanien 3 gange nu, og skal igen til sommer, og jeg elsker det stadig, så helt klart den ferie!

12.) Er du gået ud af skolen?
- Nej, er 12 år og går i 6.

13.) Har du været ude af Danmark?
- Ja selvfølgelig!

14.) Snakker du andre sprog end dansk?
- Nej, men taler selvfølgelig lidt engelsk og tysk da jeg har det i skolen;)

15.) Har du nogle søskende?
- Ja, en lillebror på 9.

16.) Hvad er din yndlings butik?
- Lige pt. er det nok Nielsens, Normal og H&M.

17.) Hvad er din yndlings restaurant?
 - Er ikke så tit på restaurant, men 'Italia' synes jeg er en rigtig hyggelig restaurant med fin mad.

18.) Kan du lide skolen?
- Ja.

19.) Hvem er din yndlings youtuber?
- Viola xoxo Kristine og Louise Madsen. Btw. har jeg også selv en kanal - Helena Olesen.

20.) Hvad er din yndlingsfilm?
- Jeg er vild med Harry Potter filmene, også elsker jeg også haj film - medmindre de er sygt dårligt lavet og mega urealistisk, som fx. 'Jurassic Shark.' Hov, er også helt vild med Jurassic Park filmene!

21.) Hvad er din yndlings serie?
- 100% Glee og PLL! Hver aften sidder jeg foran fjerneren og ser Glee, og jeg har nørdet PLL og set alle sæsonerne på Netflix på 2-3 måneder!;)

22.) Windows vs Apple?
- Apple! Vil så sindssyg gerne have en MacBook!

23.) Hvad for en mobil har du?
- Har en Samsung Galaxy s4mini.

24.) Hvor høj er du?
- Hmmm.... Omkring 1,50 vil jeg skyde på.

25.) Har du nogle kæledyr?
- Ja, jeg har en hund som jeg kalder for ko:P

Det var så det første indlæg på min nye blog.
Jeg håber at i lærte mig at kende, og at i fik lyst til at læse med.
Ses,
- Helena

Ingen kommentarer:

Send en kommentar